Logo en kleding
Eind december / begin januari hebben alle leden kunnen stemmen voor het logo. 280 leden hebben dit gedaan en meer dan 55% heeft gekozen voor het logo met schild en loper/sprinter. Onze ontwerper Jens van Gorkom zal de laatste finetuning doen aan dit ontwerp en dan is het logo en de clubkleuren (rood T-shirt zwart broekje) definitief.
Op 8 januari heeft een afvaardiging van leden en klankbordgroep samengezeten voor de nieuwe clubkleding. Op basis van de gehouden gesprekken met potentiële leveranciers, en een kleding comité uit klankbordgroep en andere geïnteresseerden wordt de kleding nader uitgewerkt. We beginnen met wedstrijdkleding; een Rood T-shirt en singlet en topje voor dames. We gaan ervan uit dat alle sporters wel een zwart broekje beschikbaar hebben. Zeer binnenkort gaat de bestelling de deur uit want we willen in het weekend van 22/23 maart het nieuwe tenue beschikbaar hebben.
Trainingen
Vooralsnog blijft iedereen op het vertrouwde moment met de huidige trainer en dezelfde groep trainen. De jeugdtrainers gaat aan de slag om pupillen en C/D jeugd te gaan integreren. Daar komen we op terug en dat zal ook duidelijk in de trainingsgroepen worden gecommuniceerd. In het vervolg zullen we ook communiceren wat de Technische Commissie (voor junioren AB en Senioren) gaat aanpakken. De Wegcommissie Loopsport (voor de loopgroepen, wandelgroep en KeepFit) is al wat langer aan de slag met een gezamenlijke agenda voor evenementen.
Financiën
Voorafgaand aan de fusie hebben de penningmeesters veel werk verricht om gedetailleerde financiële overzichten te maken. Voor jullie als leden om te kunnen besluiten maar ook voor de notaris. Nogmaals gezegd; we zijn 2 gezonde verenigingen. Wat nog mist is de eindafrekening 2024. Die worden nog gemaakt en zullen we in de eerste ALV van de nieuwe club presenteren. Tegelijkertijd zal de nieuwe penningmeester de begroting voor 2025 aanbieden.
Communicatie: hulpvraag voor de nieuwe Website, Facebook en Instagram
Over websites gesproken, die moet ook natuurlijk in een nieuw jasje. We benaderen op dit moment een aantal leden die hiermee ervaring hebben maar ook wat bedrijven. Er is veel werk te doen; controle op de whatsapp-groepen, Facebook, Instagram, de structuur van de nieuwsbrieven, de tekst en beheer van de website, domeinnaam, mailadressen, etc. Wil je hierin bijdragen of lid zijn van de communicatie-commissie; laat het weten aan bert.boesten@avhaarlem.nl
Competitie
We hebben 22 ploegen (pupillen, junioren en senioren) ingeschreven voor de competitie. De dames- en herensenioren mogen van de Atletiekunie in de 2e divisie starten. Goede en volledige competitieploegen was een van de belangrijke zaken om te fuseren. En dat lijkt te lukken!
“Save the Date” weekend van 22/23 maart
In dat weekend organiseren we een feestelijke start als Haarlem Atletiek. De jeugd heeft dan een kamp, er is de openingswedstrijd, de gerenoveerde baan wordt in gebruik genomen en we willen toasten op de toekomst met al onze atleten en de wethouder. Ook hier geldt; daar is menskracht voor nodig. Meld je aan voor de evenementencommissie bij bert.boesten@avhaarlem.nl
Contributie
Het nieuwe bestuur zal de contributie voor 2025 vaststellen volgens het fusievoorstel (Bijlage V3.1 Voorstel 8).